Program Senamrobik Perpaduan Mingguan



Pada setiap hari Sabtu, jam 5.30 petang, KRT Taman Datuk Haji Abdul Aziz mengadakan Program Senamrobik Perpaduan bertempat di Laman Perpaduan KRT Taman Datuk Haji Abdul Aziz. Program Senamrobik Perpaduan ini diuruskan oleh Puan Rahilah Bte Abu Samah iaitu salah seorang Jawatankuasa KRT Taman Datuk Haji Abdul Aziz. Program Senamrobik Perpaduan ini mendapat sambutan yang begitu menggalakan daripada semua kaum dan lapisan umur yang ada di Taman Datuk Haji Abdul Aziz ini. Program ini diadakan adalah diatas permintaan penduduk-penduduk di taman ini.


Program Senamrobik Perpaduan ini adalah bertujuan mendidik masyarakat supaya mengamalkan cara dan gaya hidup sihat. Selain daripada itu ia juga secara tidak langsung dapat merapatkan hubungan silaturrahim antara semua penduduk di taman ini.


Saya berharap Program Senamrobik Perpaduan ini akan terus diadakan selamanya kerana ia memberi kebaikan kepada semua penduduk. Saya juga berharap agar semua penduduk memberikan kerjasama dan menyertai Program Senamrobik Perpaduan ini.

0 Comments:

Post a Comment