Majlis Pelancaran Program Senamrobik Perpaduan






Pada 14 Mac 2009, jam 5.30 petang bertempat di Laman Perpaduan, KRT Taman Datuk Haji Abdul Aziz telah diadakan Majlis Pelancaran Program Senamrobik Perpaduan yang dikelolakan oleh Puan Rahilah Abu Samah, Ahli Jawatankuasa KRT Taman Datuk Haji Abdul Aziz.

Program Senamrobik Perpaduan ini diadakan berikut permintaan daripada semua kaum yang ada di taman ini iaitu Melayu, Cina dan India. Program Senamrobik Perpaduan ini diadakan adalah bertujuan untuk mendidik masyarakat supaya mengamalkan gaya dan cara hidup sihat melalui senaman. Program ini juga secara tidak langsung akan dapat mengerat dan memperkukuhkan lagi tali silaturrahim antara semua penduduk di taman ini tanpa mengira agama, bangsa, warna kulit dan fahaman politik.

Majlis Pelancaran Program Senamrobik Perpaduan yang telah dihadiri kira-kira 50 orang yang terdiri daripada kaum Melayu, Cina dan India ini telah disempurnakan oleh YBhg Puan Hajah Rubiah Binti Edris, Isteri YB Tuan Haji Ghazale Muhammad, ADUN Kawasan Serkam. Turut hadir Puan Zubaidah Binti Bakar, Penolong Pegawai Perpaduan Daerah Jasin, Encik Husin Nasir, Pengerusi KRT dan Encik P. Inakownder, Timbalan Pengerusi KRT.

Program Senamrobik Perpaduan ini akan diadakan pada setiap hari Sabtu jam 5.30 petang bertempat di Laman Perpaduan, KRT Taman Datuk Haji Abdul Aziz.

0 Comments:

Post a Comment