MAJLIS TAHLIL DAN BERBUKA PUASA JAWATANKUASA KRT DAN KELUARGA

Pada 5 September 2009 yang lalu bersamaan 15 Ramadhan 1430 Hijrah, Jawatankuasa KRT Taman Datuk Haji Abdul Aziz telah mengadakan Majlis Tahlil dan Berbuka Puasa Jawatankuasa KRT dan Ahli Keluarga bertempat di Tadika Perpaduan, Taman Datuk Haji Abdul Aziz. Program ini bertujuan merapatkan hubungan silaturahim antara semua Jawatankuasa KRT Taman Datuk Haji Abdul Aziz dan keluarga masing-masing. Selain itu ia juga bertujuan memupuk semangat tolong-menolong dikalangan Jawatankuasa KRT semasa proses memasak dijalankan. Semua AJK KRT dan keluarga masing-masing telah bergotong royong memasak pada sebelah petangnya. Majlis yang bermula pada jam 6.50 petang ini dimulakan dengan Bacaan Tahlil oleh semua yang hadir. Dalam ucapannya, Pengerusi KRT Taman Datuk Haji Abdul Aziz, Encik Husin Nasir mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua AJK KRT yang telah banyak memberi kerjasama dalam melaksanakan apa jua aktiviti yang dianjurkan oleh KRT. Beliau juga memohon maaf kerana tidak dapat menjamu semua AJK KRT dan ahli keluarga berbuka puasa di hotel-hotel disebabkan kekangan sumber kewangan. Beliau berjanji akan berusaha sedaya-upaya beliau untuk menjamu semua AJK KRT dan ahli keluarga untuk berbuka puasa pada tahun hadapan. Sebelum berbuka puasa, Pengerusi KRT telah menyampaikan sumbangan duit raya kepada anak-anak AJK KRT yang hadir. Semua yang hadir telah sama-sama berbuka puasa dan menunaikan solat maghrib berjemaah.

Dari kanan Encik Abu Bakar Hamid, Encik Husin Nasir, Anak AJK KRT dan Encik Zulkeplee Othman hadir pada majlis yang diadakan.


Pengerusi KRT Taman Datuk Haji Abdul Aziz, Encik Husin Nasir bersama tetamu yang hadir membacakan tahlil dan doa selamat sebelum berbuka puasa.

Jawatankuasa wanita dan isteri serta anak-anak AJK KRT yang hadir

Pengerusi KRT Taman Datuk Haji Abdul Aziz menyampaikan "Duit Raya" kepada anak AJK KRT yang hadir.
AJK KRT bersama keluarga bersiap sedia untuk berbuka puasa.

Tarikh pada gambar adalah salah kerana kesilapan "setting" pada kamera Setiausaha KRT. Kesilapan amatlah dikesali dan dipohon jutaan kemaafan.

0 Comments:

Post a Comment